نمایش همزمان با یک خط کوتاه
جریمه استقلال تهران در کمیته انضباطی
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرده است : دیدار تیمهای استقلال و صبای قم که اول آبان در تهران برگزار شد و باشگاه استقلال به دلیل تخلف تماشاگران خود با توبیخ کتبی و درج در پرونده به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
طبق اعلام کمیته انضباطی اگر رفتار تماشاگران مبنی بر تخلف مختلف ادامه یابد به محرومیت تماشاگران استقلال تهران درشهرهای مجاور یا تهران منجر می شود.
پس چرا توی عالم سیاست کسی اینو نمی پذیره
همون طوری که می بینید 100 ساله که تیمهای ورزشی تو دنیا به خاطر تماشاگرها و هوادارها و تماشاگرنماها و هوادارنماهاشون جریمه میشن و مثلا استقلالی ها نمی گن این توطعه قرمزها بود برای خراب کردن ما جریمه شو می پردازند مثل آدم هم معذرت خواهی می کنن
1- Antoine Laurent Lavoisiere (1743 - 1794) 2- البته پس از چند سال حبس وشکنج? او، بعنوان دانشمند درباری! 3- ژرژ لامبلن فرانسوی در کتاب عجیب " اسرار سازمان مخفی" ( ترجمه فارسی: ر- ش/ انتشارات فرخی-خ لاله زار- مقابل پیرایش پاساژاخوان/چاپ سال 1336شمسی - یعنی 50 سال قبل / شماره ثبت 880 - مورّخ 20شهریور36 - در کتابخانه ی ملی ایران/ صفحه ی 46)تصریح میکند که انقلاب فرانسه نقشه ی بیگانگان بوده تا به اهداف پلید خود برسند! متاسفانه این کتاب دیگر چاپ نمیشود ، ولی خوشبختانه چاپ 50 سال قبل آن هنوز در کتابخانه ی ملی موجود است و در پایین صفحه ی 5 آن آمده : " بوسیله مندرجات این کتاب، بسیاری از امپراطوریها از بین رفته، یا ممکن است از بین بروند! ". این است که می توان سرنخ هایی از آنچه فلمینگ و اینشتین در اینجا میگویند در این کتابها و اسناد سری پیدا کرد......
اکنون به یاد سخن دانشمند مقتول، جناب آنتوان لاوازیه فرانسوی(*1*) می افتم
- که باید وی را " پدر شیمی نوین" نامید. او را در"انقلاب فرانسه" کشتند(*2*)
- و بنظر من(=اینشتین) همیشه انقلاب های بشری، ناشی از هرج و مرج طلبی
بوده وعواقب شومی درپی دارند؛ که یکی از آنها کشتن مردان بزرگ و بی گناه
است؛ و لاوازیه ی بیچاره (نیز) یکی از آن مردان بود!
وی(=لاوازیه) قانون نسبیت را با "اصل بقاء ودوام ماده درطبیعت" تا اندازه ای
پایه ریزی کرد و در سال 1789 ( سال شروع انقلاب فرانسه ) اعلام نمود که:
(( ما باید بعنوان اصلی یقینی، این را بپذیریم که نه انسان و نه طبیعتِ بی شعور
چیزی را نمی آفرینند و بر آن (طبیعت) چیزی نمی افزایند. آن خداوندی که هم?
این جهان از او است، مقدار معینی ماده آفریده است و ماده نمیتواند بینهایت باشد
چون محدود( به حدود ریاضی) است. و ما درمشاهدات وآزمایـشات خود، مکرر
دیده ایم که: میزان ومقدار ماده، قبل و بعد از واکنش های شیمیائی، همواره یکی
است و تنها اتفاقی که در واکـنش ها رخ می دهد تغییر و تبدیل ظاهری و ترکیبی
محض می باشد؛ که ماده را از حالتی به حالت دیگر درآورده است.ومن(لاوازیه)
پس از 46 سال زندگی، این حقیقت را اعلان می دارم که: تنها شریعـت آسـمـانی
که در روی کره ی زمین، حرف من را پذیرا ست و آنرا میفهمد،" دین اسلام " و
"مذهب شیعه"است؛ که تمامی گفتارهای(=احادیث)این مذهب - که نزدیک به یک
قرن پیش،"مجلسی شیعه" آنها را در کتابی غول پیکر(= بحارالانوار110 جلدی)
گردآورده و خودش در آغاز همین قرن(18 میلادی) یعنی 1700(م =1110 ق)
بدرود زندگانی گفته ؛ و تمامی آنچه که وی(= مجلسی) در رساله ی " اعتقادات "
خود، از " قـرآن مـقـدّس" و گـفتارهای(=احادیث) پیشوایان 12 گانه، آورده است،
همگی منطبق بر نظر شیمیدانان و فیزیکدانان این دوره است؛ و من(=لاوازیه) نیز
یکی از آنها هستم و به این مذهب اعتقاد دارم! )).
فلمینگ میگفت: " این فقرات آخر را از عبارات لاوازیه ی شهید، حذف کرده اند؛
و اشتباه لاوازیه ی بیچاره این بود که علنا" ابراز می کرد که مسلمان و شیعه شده
است! و انقلاب فرانسه فقط بهانه ای بوده برای کشتن این گونه بزرگمردان (که به
تبع حرکت اسلامگرایی داویـنچی و سپس نیوتون، به سمت اسلامی کردن اروپا و
جهان پیش می رفتند) و من (= فلمینگ) یقین دارم که وی (=لاوازیـه) را به سبب
(اظهار صریح اسلام و) شیعه شدن علنی او کشته اند. ای کاش لاوازیــه این سخن
را در میان آن جمعیت بر زبان نمی آورد ! "(*3*).
**********************************************
آلبرت اینشتین(فوت 1955 م) در رساله ی پایانی عمر خود با عنوان: "دی ارکلرونگ" Die Erkla"rung - von: Albert Einstein – 1954 یعنی:"بیانیه" که در سال 1954 آن را در امریکا و به آلمانی نوشته است - اسلام را بر تمامی ادیان جهان ترجیح میدهد و آن را کاملترین ومعقولترین دین می داند. این رساله در حقیقت همان نامه نگاری محرمانه ی اینشتین با آیت الله العظمی بروجردی (فوت1340ش =1961م) است که توسط مترجمین برگزیده شاه ایران محرمانه صورت پذیرفته است اینشتین در این رساله "نظریه نسبیت" خود را با آیاتی از قرآن کریم و احادیثی از (نهج البلاغه) وبیش از همه (بحارالانوار) علامه مجلسی (که از عربی به انگلیسی توسط حمید رضا پهلوی (فوت1371ش) و.. .ترجمه وتحت نظر آیت الله بروجردی شرح می شده) تطبیق داده و نوشته که هیچ جا در هیچ مذهبی چنین احادیث پر مغزی یافت نمیشود وتنها این مذهب شیعه است که احادیث پیشوایان آن نظریه ی پیچیده "نسبیت" را ارائه داده ولی اکثر دانشمندان نفهمیده اند.
از آنجمله حدیثی است که علامه ی مجلسی در مورد معراج جسمانی رسول اکرم(ص) نقل میکند که: هنگام برخاستن از زمین دامن یا پای مبارک پیامبر به ظرف آبی میخورد و آن ظرف واژگون میشود.اما پس از اینکه پیامبر اکرم(ص) از معراج جسمانی باز میگردند مشاهده میکنند که پس از گذشت این همه زمان هنوز آب آن ظرف در حال ریختن روی زمین است ...اینشتین این حدیث را از گرانبهاترین بیانات علمی پیشوایان شیعه در زمینه ی "نسبیت زمان" دانسته و شرح فیزیکی مفصلی بر آن مینویسد...همچنین اینشتین در این رساله "معاد جسمانی" را از راه فیزیکی اثبات میکند(علاوه بر قانون سوم نیوتون=عمل وعکس العمل). او فرمول ریاضی معاد جسمانی را عکس فرمول معروف "نسبیت ماده و انرژی" میداند:
E = M.C2 >> M = E :C2
یعنی اگر حتی بدن ما تبدیل به انرژی شده باشد دوباره عینا" به ماده تبدیل شده و زنده خواهد شد. او همچنین در همین رساله عقیده ی به "وحدت وجود" را از خرافات های شایع شده توسط ملا صدرا تلقی کرده و آن را از دیدگاه "فیزیک کلاسیک" و "فیزیک نسبیتی" به شدت مورد حمله قرار می دهد ...بطور خلاصه: او میگوید: هر موجودی دارای حیطه و مرز فیزیکی خاص خود است(حیز وجودی) که امکان ندارد با موجود یا وجود دیگری اتحاد یا وحدت داشته یا بیابد...در رابطه با "عقل" نیز با کمال شگفتی - انیشتین نظریه ی اخباریون شیعه را ( که عقل را نسبی میدانند و در حریم شرع و دین آن را بکار نمیبرند) صحیح دانسته و میگوید: حق با اخباری های شما ست وهنوز زود است که مردم این را بفهمند..اصل نسخه ی این رساله اکنون جهت مسائل امنیتی به صندوق امانات سری لندن - بخش امانات پروفسور ابراهیم مهدوی- سپرده شده و نگهداری میشود... ـ (منبع)
در ادامه نیز فرمول ریاضی خاصی برای "عقل نظری بشر" ارائه داده و "نسبیت" آن را اثبات میکند... . اینشتین در این کتاب همواره از آیت الله بروجردی با احترام و به لفظ"بروجردی بزرگ" یاد کرده و از شادروان
پروفسور حسابی نیز بارها با لفظ"حسابی عزیز" یاد کرده است.
3000000دلار بهای خرید این رساله توسط پروفسورابراهیم مهدوی( مقیم لندن) با کمک یکی از اعضاء شرکت اتومبیل" بنز" از یک عتیقه فروش یهودی بوده و دستخط اینشتین در تمامی صفحات این کتابچه توسط خطشناسی رایانه ای چک شده و تایید گشته که او این رساله را به دست خود نوشته است.
آلبرت اینشتین در رساله ی پایانی عمر خود با عنوان: “دی ارکلرونگ”Die Erkla”rung - von: Albert Einstein - 1954یعنی:”بیانیه” که در سال 1954 آن را در امریکا و به آلمانی نوشته است اسلام را بر تمامی ادیان جهان ترجیح می دهد وآنرا کاملترین ومعقولترین دین می داند.این رساله درحقیقت همان نامه نگاری محرمانه ی اینشتین با آیت الله العظمی بروجردی است که توسط مترجمین برگزیده ی شاه ایران محرمانه صورت پذیرفته است.اینشتین در این رساله “نظریه ی نسبیت” خود را با آیاتی از قرآن کریم و احادیثی از (نهج البلاغه) وبیش از همه (بحارالانوار) علامه مجلسی تطبیق داده و نوشته که هیچ جا در هیچ مذهبی چنین احادیث پر مغزی یافت نمی شود وتنها این مذهب شیعه است که احادیث پیشوایان آن نظریه ی پیچیده “نسبیت” را ارائه داده ولی اکثر دانشمندان نفهمیده اند. از آنجمله حدیثی است که علامه ی مجلسی در مورد معراج جسمانی رسول اکرم(ص) نقل میکند که: هنگام برخاستن اززمین دامن یا پای مبارک پیامبر به ظرف آبی می خورد و آن ظرف واژگون میشود.اما پس از اینکه پیامبراکرم(ص) از معراج جسمانی باز میگردند مشاهده میکنند که پس از گذشت این همه زمان هنوز آب آن ظرف در حال ریختن روی زمین است …اینشتین این حدیث را از گرانبهاترین بیانات علمی پیشوایان شیعه در زمینه ی “نسبیت زمان” دانسته و شرح فیزیکی مفصلی بر آن می نویسد…همچنین اینشتین در این رساله “معاد جسمانی” را از راه فیزیکی اثبات می کند(علاوه برقانون سوم نیوتون=عمل وعکس العمل). او فرمول ریاضی معاد جسمانی را عکس فرمول معروف “نسبیت ماده و انرژی” میداند: E=M.C 2 >> M=E:C2یعنی اگر حتی بدن ما تبدیل به انرژی شده باشد دوباره عیناً به ماده تبدیل شده و زنده خواهد شد.اینشتین همواره از آیت الله بروجردی با احترام و به لفظ”بروجردی بزرگ” یاد کرده و از شادروان پروفسور حسابی نیز بارها یاد کرده با لفظ”حسابی عزیز“………………………
تهران - حیات
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز(چهارشنبه) در دیدار شرکت کنندگان در هفدهمین اجلاس سراسری نماز، اقامه صحیح و توجه همزمان به قالب و روح نماز را کلیدی ترین عنصر برای اصلاح فرد و جامعه دانستند و تأکید کردند: نشانه های اسلامی به ویژه نماز باید در بخشهای مختلف جامعه اسلامی آشکار و عیان باشند و در همه امور نیز رعایت شوند.
به گزارش حیات به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری ایشان، واجبات شرعی و اجتناب از محرمات را مجموعه ای از عناصر تأمین کننده سعادت انسان برشمردند و افزودند: در میان این عناصر، اصلی ترین آنها، نماز است که نَفس سرکشِ انسان را کنترل می کند.
رهبر انقلاب اسلامی سعادت و هلاکت انسان را در نحوه برخورد با نَفس دانستند و خاطرنشان کردند: اگر این نفس سرکش به وسیله ذکر و یاد خدا مهار شود، انسان به اوج کمال می رسد اما اگر این نفس رها شود، نتیجه آن ظلم، فحشاء، فقر و استکبار است.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه کنترل نَفسِ سرکش منوط به ذکر و یاد خدا به همراه احساس نیاز به پروردگار و احساس حقارت در برابر عظمت الهی است افزودند: اینگونه نماز و ذکر الهی موجب می شود که انسان از گناهان و منکرات به دور بماند زیرا این ذکر موجب تذکر مستمر درونی انسان به او می شود و به همین دلیل در هر روز، نماز چند بار تکرار می شود.
ایشان گسترش نماز صحیح در جامعه را موجب آرامش فردی و درونی انسان و همچنین امنیت و آرامش جامعه دانستند و تأکید کردند: نماز صحیح نمازی است که جسم و روح آن کامل باشد.
رهبر انقلاب اسلامی نماز بدون روح را کم اثر خواندند و خاطرنشان کردند: قالب و شکل نماز در واقع متناسب با روح آن تنظیم شده است و در ترویج نماز در جامعه به ویژه در میان جوانان حتماً باید کامل بودن شکل و روح نماز مورد توجه قرار گیرد.
حضرت آیت الله خامنه ای با یادآوری تأثیر نماز صحیح در دل جوان مسلمان و ایجاد امید و بهجت معنوی در او، افزودند: اگر انسان از سنین جوانی به خواندن نماز صحیح و خوب، همت کند، در سنین بالا نیز نماز با حضور قلب استمرار خواهد داشت.
ایشان همچنین با اشاره به کمبود مسجد و نمازخانه در مراکز پرجمعیت تأکید کردند: همه کارهای مهندسی بزرگ باید یک پیوست مسجد داشته باشند و دولت نیز باید به طور جدی این مسئله را در دستور کار خود قرار دهد.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه باید در ایستگاههای مترو، قطار، اتوبوس های بین شهری، فرودگاهها و شهرک های بزرگ مسجد لحاظ شود، خاطرنشان کردند: در پروازهای داخلی و خارجی نیز، زمان پروازها به گونه ای تنظیم شوند که وقت خواندن نماز وجود داشته باشد.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: در پروازهایی که این امکان وجود ندارد باید در داخل هواپیما، محل اقامه نماز فراهم شود.
ایشان رعایت این مسائل را نشانه اهتمام به نماز دانستند و خاطرنشان کردند: در شهرها به ویژه شهرهای بزرگ از جمله تهران، باید مساجد آباد و در اوقات نماز، نماز جماعت اقامه شود و به هنگام وقت نماز، صدای اذان در شهرهای کشور اسلامی شنیده شود.
ایشان افزودند: در شهرک سازی ها و انبوه سازی ها نیز باید مسجد به تناسب جمعیت لحاظ شود و نباید بدون در نظر گرفته شدن مسجد، به این طرحها مجوز داده شود.
رهبر انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کردند: نشانه های اسلامی باید در جامعه به ویژه در مهندسی ها و ساختمان سازی ها مشهود باشند.
در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز در سخنانی با اشاره به وضعیت خوب نماز در جامعه به ویژه در دانشگاهها و استقبال بسیار خوب جوانان از نماز گفت: در هفدهمین اجلاس سراسری نماز که در دانشگاه تهران در حال برگزاری است، نهصد مقاله و هفتصد اثر هنری ارائه شده است.
پایان پیام
سلام
مثل اینکه شما حقوق بشر حالیتون نیست که چیه ها که این همه وقته با اعدام هدی کیا به خاطر حجاب توی ترکیه و کشته شدن اون خانم محجبه با دخترش توی اون کودکستان و بعد کشته شدن ندا آقا سلطان باز یاد نگرفتین بابا حقوق بشر یه جور قانونه قانون هم اون چیزیه که باید اجرا بشه
حقوق زن هم جزو چیزهای مهم دنیاست الآن
مثلم حقوق بشر می گه که نباید حتی آزادی یه نفر رو که داره کسی رو می کشه ازش بگیریم ( فریدم یا آزادی) و چون همسر اون خانوم (مروة الشربینی ) حق نداشته دخالت کنه اون هم باید کشته می شده که به سزای عملش رسیده و برای این که این یهنی قانون
الان همه آدمای باسوات توی دنیا اینو بلدن شما چطور بلد نیستین سوات چیز خوبیه به نظر من بهتره یاد بگیرین مثلا اون وقت می فهمین که ما چقدر از تمدن عقبیم
مثلم فرض محال که محال نیست که مثلم توی ایران اگه خانومی که شوهر داشته باشه و جلوی 4 نفر شاهد عادل که پیدا نمیشه و نه دوربین و غیره که اعتبار نداره با اختیار کار زشتی بکنه باید سنگسار بشه و این یهنی حقوق بشر نقض شده
اما آدمای متمدن اصلا از این امل بازی ها خوششون نمی آد اونها اصولا چون اهل دل هستند به زن واژه گوشت رو اطلاق می کنن و حق طبیعی زنها رو به جا می آرن
تقدیم به شهید راه حجاب مروة الشربینی